Jobb

Igår blev det stranden med mamma, pappa och Hjördis. Inte så länge men det var väldigt skönt att få svalka sig. Sen stack jag till B och badade Hjördis för att sedan tillsammmans gå hem till mig. Det blev grillade hamburgare och vit kladdkaka till efterrätt. Mums. På eftermiddagen hade jag tänkt göra lite på min hemtenta men min hjärna fungerade inte så det får bli idag. Red Flisan också igår, det var mysigt. På kvällen tankade vi och sen gjorde vi pastasallad som blir lunch idag.

Klockan 08.00 ska jag vara på Ecophon. Ska skriva på lite papper och sånt. Sen vet jag inte vad jag ska göra. Jobba antagligen, får väl se. Har ingen aning om när jag slutar heller.

När jag kommer hem idag ska jag börja med min hemtenta. Måste få gjort massor idag:S Sen ska Flisan ridas, måste ju ha en liten morot får att få något gjort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0