Johannas rutiner var det ja...

Då har jag varit iväg och jobbat ännu en dag. Har typ ingen energi alls. Men jag ska ändå ut och gå med mina stavar, kanske kan jag få det till en rutin? Johanna + rutin= omöjligt. Men man kan ju alltid prova. När jag har varit ute och traskat ska jag ner och sola (om jag orkar, för det är ju väldigt ansträngande) sen ska jag lämna bilen till B och vid halv åtta är det dags för träning för Maria. Wihooo.

Var på väla med B igår och det fanns hur mycket fina saker som helst, men han är alltid så rastlös så jag får nog åka dit en annan dag och shoppa loss. Finns så mycket saker jag vill ha, som vanligt. Men borde verkligen spara så mycket pengar som möjligt till lägenheten. Fast vill inte.

Nej stavarna var det. Och ja, jag ser ut som en riktig kärring när jag går med de. Men jag går i skogen så möter inte så jättemånga iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0