Orka plugga...

Denna veckan har varit piss. Jobbet har faktiskt gått bra men har varit hel död när jag kommit hem. Inte kul när klockan ringer 5.00 på morgonen. Men nästa veckan börjar jag först 14.20 så det blir nog lite bättre. Iaf så ska min hemtenta lämnas in på tisdag och då tänker nog de flesta att jag lätt hinner fixa det i helgen. Problemet är att jag fyllar 20 imorgon så vi ska ha kalas idag. Hur sugen är man då på att plugga? Och det är ju verkligen inte så att tentan gör sig själv direkt. Fan va jobbigt. Det som är tråkigast av allt är att jag inte har orkat rida. Så fort jag har tenta så blir jag helt knäpp i skallen. Tänker på det hela tiden men den här gången har jag varit allt utom effektiv. Jag gillar det inte...

Det ska inte ens bli kul att fylla år, jag vill bara att tentan ska fixa sig. Allt till och med tisdag innebär panik och ångest.

Hejja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0