Seg dag.

Ja den här dagen har det då inte hänt så mycket. Men det var inte kul när klockan ringde 05.00 imorse kan jag förtälja. Har i alla fall jobbat 06.00-14.20 och somnade när jag kom hem vid tre. Vaknade lite över fyra och nu väntar jag på att hästarna ska komma hem. De är hos hovslagaren och komme rnog hem om tre kvart. Segt att sitta och vänta... Funderar på om jag ska gå ut i stallet och städa lite. Tror nästan jag ska göra det.

När Flisan kommit hem ska jag rida till ridhuset i blåsten, sen när jag kommer hem blir det duschen. Hem till B och natti. Gud vad veckodagarna är roliga. Eller inte. Ska kanske äta något däremellan också förresten.

Kommentarer
Postat av: dannjella

du är utmanad! kolla min blogg! :D

2008-06-24 @ 15:03:10
URL: http://vjykort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0