Slappe-ridning!

När klockan ringde imorse ville jag verkligen inte gå upp, men jag gjorde det i alla fall. Gick ut med Hjördis i skogen och slängde i mig två mackor. Sen red jag och Linda en slappe runda i skogen. Det var mysigt och kul. Skrattar alltid så jag håller på att kissa på mig när jag rider med henne. Speciellt när hon berättade om när hon longerat en häst i ösregn och fått köra hem i trosor och bh med ett häst täcke om sig, när hon var i Varalöv tog fartkameran en bild på henne. Ni kan inte ana hur mycket jag skrattade. Haha.

Idag hade jag tänkt gå ner till ridhuset, Erika tävlar ju:) Men det är riktigt pissväder, jag kan alltid läsa resultatet i hennes blogg men hade varit kul att se henne. Såg hennes häst avkomma igår som var jättefin så jag blev väldigt nyfiken. Får se hur jag gör. Stackare som tävlar i regn:S

Kommentarer
Postat av: erika

Jag såg dej när jag red fram. Hitta inte dej sen. Kul att se dej iaf :D hihi

2008-06-22 @ 20:36:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0