Stress, men GLAD! HEMMA I ÅSTORP.

Idag gick jag och B upp vid 7.00. Åt frukost och sen följde jag och Hjördis B till skolan, han skulle ha tenta. Sen packade jag och lastade ut i bilen. Halv tio tog jag bussen till stan och tjugo över tio gick tåget mot Hässleholm. Det tåget blev försenat och jag fick panik eftersom jag skulle på intervju 13.00. Ringde och frågade om det fanns någon möjlighet att skjuta på intervjun 20 minuter och det gick bra. Så jag var framme på stationen 13.00 och där stod mamma med pappas bil:) Hoppade in i den snabbt och körde till Hyllinge. Och.... JAG FICK JOBBET. På måndag 08.00 ska jag befinna mig på Ecophon. Så får vi se hur det går. Känns skönt att gå sysslolös hela sommaren. Jätteglad att jag fick det. Och tusen tack till Elin som tipsade mig från början!

Efter intervjun åkte jag till Kyrkbacken, B anlände dit med Hjördis precis efter mig. Vi lastade ut hans saker ur bilen sen åkte vi till Scanmatic en sväng. Efter det blev det Björnekullas pizza. Den bästa pizzan i världen. Så himla god. Och nu har jag flyttat över hästarna i den andra hagen och vi har lastat in mina saker. Vid sju ska hästarna in och få mat. Ikväll blir det nog Hbg faktiskt. Lite öl tillsammans med Danne och Elin. Mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0