Uppdatering?

Jag har så myket att göra så det blir inte så mycket uppdatering på bloggen. Jobbar från 6.00-14.20 så när jag kommer hem är jag helt slut fast då måste jag sitta med hemtenta:( Och helst rida Flisan. Just nu går tentan SKIT. Gjorde lite igår iaf sen körde jag och B till väla. Handlade present till Sune. Jag handlade en topp och en tunika på Gina. Kanske ska ha tunikan på midsommar. Inte säker...

Idag så ska jag och B till hans mamma och Sune på middag. Ska köra när B slutat (om en halv timme). Förhoppningsvis är jag inte helt slut när jag kommer hem så då hinner jag kanske göra lit epå tentan. Men hinner inte med Flisan idag:(

Imorgon är det Ullared som gäller vid middags tid. Fick ledigt eftersom jag kunde börja jobba med så kort varsel. Nu ska jag göra vid mig färdigt.

Håll tummarna för att jag hinner göra klart min tenta till den 17:e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0