Vilken dag!

Imorse vaknade jag klockan 05.00 och då gick jag på toa. Sen försökte jag somna i 20 minuter men det gick inte så då gick jag ut i stallet. Gav hästarna mat och mockade lite sen blev det skogen på Flisan. Var så himla mysigt. Inte en kotte ute. Både jag och Flisan har tappat jättemycket men vi får ligga i så ska vi nog komma i form snart.

Vid nio vaknade B och vi körde till Oj och handlade frukost. Sen blev det playan med B, Tobbe och syrran. Träffade Erika på stranden. Riktigt kul. Sist jag träffade henne var förra sommaren på Idas fest. Åååh det är så roligt att träffa människor som man stått nära. Jag har bara lust att spola tillbaka till tiden när helgens sysselsättning var att städa sadelkammaren med Erika. De få problem som fanns då var vart vilket träns skulle hänga. Haha, fan vad kul vi hade. Minnen:)

Efter stranden körde vi till Oj och handlade. Såg Sara där men hann inte prata, känns konstigt att hela tiden se folk man känner, eller vet vilka det är. Är man inte van vid sen Växjö iaf.

Sen slöa vi lite här hemma hos mig innan vi hämtade Hjördis på Kyrkbacken. Vid åtta skulle vi grilla och jag hade varit och hämtat Jonte. Åt ihop med mina föräldrar och jag hade jättekul. Bästa kvällen på länge. Skrattade så jag fick ont i magen emellan åt. Riktigt kul. Och gooood mat som B och Tobbe hade pysslat med.

Nu på kvällen hände en tråkig sak som sabbade den perfekta kvällen. Jobbigt. Känner mig illamående och svimmfärdig. Men apoteket imorgon så är det åtgärdat. Ska vara på plats direkt när det öppnar.

En underbar dag som tyvärr fick ett tråkigt slut.

Imorgon ska jag ta tag i hemtentan, och rida såklart:)

Kommentarer
Postat av: erika

sjukt kul att se dig igen! Ja vilka minnen att städa varje helg haha. Livet var lite annorlunda då, om man säger så :D

2008-06-08 @ 11:48:32
Postat av: Johanna

Ja jättekul, hoppas vi ses massa gånger till i sommar:D

2008-06-09 @ 07:21:03
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0