Åstorp på besök i Växjö

I fredags kom gänget från Åstorp hem till B på besök. På kvällen traskade jag och Gördis dit. När grabbarna skulle hem gick jag och Gördis hem och nannade.

I lördags fick jag köra gänget till Willy, sen blev det massa slappe och film hos B. När kvällen började närma sig gjorde jag vid mig och det blev förfest hos B. Vi spelade Crazy Dice. Det går ut på att man sätter sex stycken tomma shot glas på bordet. Sedan tar en spelare tärningen och slår. Omman får en fyra ska man fylla glas fyra med ngn sprit tjohejsan. Sedan är det näste mans tur, om han slår fyra får han dricka glas nummer fyra. Sedan fortsätter man att slå tills man hamnar på ett tomt glas, då man får fylla upp igen och ge tärningen till nästa. Så om man har riktigt otur kan man få dricka sex shotar i rad. Jag hade tur och fick rätt milda shottar. B drack en absolut peppar med wasabi. Undrar varför det gjorde ont när han var på toaletten idag... Haha.

Vid tio traskade vi till Sivans. När vi väl kom igång med dansandet var det riktigt kul och det spelades bra musik och stället var packat.

Vid halv ett var jag och B nöjda. Vi traskade hem till mig och nannade här. Vid tio började Nicke ringa och terrorisera oss. Åstorp gänget stack hem vid ett tiden.

På eftermiddagen var jag och B ute med Gördis i skogen. Annars har det mest varit soffan och godis.

Jag har inte pluggat något på hela helgen. Det har varit sjukt skönt men kanske inte så smart. Har ju tenta på torsdag. Det känns skit. Men det har varit skönt att slippa tänka på det ett tag. Imorgon är det andra bullar som gäller.

Bilder från helgen kommer:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0