Åstorp

Torsdag: Var hemm ahos mig och hälsade på en liten sväng och sen åkte vi till B:s pappa. Åt pizza där medans de tittade på bilen (som faktiskt klarade hemresan). Vid halv tio körde vi till B:s mamma (som bor i Ängelholm) och somnade där vid tolv tiden.

Fredag: Vaknade halv åtta och jag och B gick ut med Gördis. Åt lite frulle sedan tillsammans med B:s mamma. Klockan tio var jag på plats i Åstorp för att försöka få mitt hår att inte se så risigt ut. Vid tolv var håret klart och B hämtade mig, vi körde till mamma för en liten fika. Efter fikan blev det Ikea, jag handlade ett skohorn och två blommor. B handlade massor. När Ikea var avklarat körde vi tillbaka till Åstorp för att hämta Gördis. Sen till Ängelholm för att vila + göra oss fina. Halv sju körde vi till Åstorp igen och lämnade Gördis, samt upp en runda i skogen till mina föräldrar för att snacka skit. Klockan åtta befann vi oss på Oasen med Elin och Danne. Åt jättegod mat. Halv elva var vi klara på Oasen och körde till Åstorp och hämtade Gördis hos B:s pappa. När Gördis var hämtad körde vi till Ängelholm för att nanna.

Lördag: Vaknade vid åtta, Birgitta och Sune gick ut med Gördis när de köpte bullar. Åt god frukost för att sedan åka till Åstorp. B skulle hjälpa sin pappa med köksbygge och jag skulle rida min fina Flisan. Mockade först till alla våra hästar. Sen hämtade jag B och vi fikade hos mig. Han skulle laga en data medans jag red. Var jättekul och jättemysigt att rida. Inget kändes konstigt eller ovanligt. Skönt!

När ridningen var klar duschade jag och gjorde mig fin precis som alla andra. Halv sex befann vi oss på trappgatan hos min mormor och morfar, blev god mat och melodifestivalen. När vi var klara där hämtade vi Gördis och körde till Ängelholm och sov.

Söndag: Vaknade vid åtta IGEN, åt frulle och körde till Åstorp för att hämta saker hos mig som vi glömt. Sedan blev det väla för att köpa packet till B:s mamma. Klockan två var det middag i Ängelholm. GOTT. Vid fem hade vi packat alla våra saker och körde till Åstorp för att tanka sedan toll Växjö.

Har kört enormt mycket bil. Känns som den mesta tiden har tillbringats i bilen. Men man vill vara hos alla lika mycket ju. Det har varit jättekul att få träffa alla. Nu är det skönt att vara hemma, jag är dödstrött.

Idag fyllar B år. Ska nog baka tårta till han i eftermiddag. Men först ska jag ha en gruppövning (som jag inte hunnit göra klart och inte kan göra klart eftersom jag är så sjukt dålig på grammtik och inte fattar ett dugg) och sedan föreläsning. Är så trött så känns som att det kommer bli blaha av allt ihop.

Nej jag ska glo lite på gruppövningen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0