En ganska bra torsdag.

B sov hos mig inatt, jag somnade tidigt som vanligt men det var nog tur för jag har varit pigg hela dagen. Jag gick hem till B vid tio och ringde studievägledaren. Så nu har jag rätt ut hur jag ska göra, blir lite enklare än vad jag trott från början. Kommer att börja programmet direkt nästa termin och det ska bli jättekul. Ringde också och kollade om jag fått något sommarjobb. Men de hade inte gått igenom ansökningarna än så jag skulle ringa igen om ett par veckor.

Hade min redovisning av talanalys mellan 13.00-16.00. Jag var nervös och inte nöjd med min disposition men fick ändå väldigt mycket beröm. Det kändes kul.

Nu har jag varit ute med Gördis och ätit 2 mackor + filmjölk. Vid sju ska jag och B äta ärtsoppa som jag fick av min farfar. Japp, jag tycker faktiskt om ärtsoppa.

Nästa sak att vara nervös inför: får tillbaka tentan på tisdag. Jag önskar med hela mitt hjärta att jag är godkänd. 
                                                            Kommer bli jätteledsen om jag är underkänd eftersom det kommer bli enormt 
                                                            mycket jobb. Usch, får ont i magen bara av att tänka på de.

Nu ska jag vila lite och försöka få bort min kramp i händerna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0