Film kväll

Nu ikväll har jag varit hos B och tittat på Transfomers som var riktigt bra! Om man inte sett den bör man verkligen göra det, även om man är tjej.

Just nu sitter B och Gördis på golvet och leker. Vi ska snart nanna, hela förmiddagen imorgon måste jag träna på det jag ska redovisa inför klassen. Känns inte alls bra. Men man måste ju ställa sig där och ha något att säga.

Mamma ringde innan och frågade om jag ringt och kollat hur det går med sommarjobb, nej det har jag inte. Dåligt av mig. Men imorgon... Som vanligt, men jag kan faktiskt skylla på att jag inte har ngn hemtelefon utan måste traska bort till B när jag ska ringa ett längre samtal. Och det är ju såååå långt att gå.

Nej nu ska vi nanna. Håll tummarna för mig imorgon! Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0