Hemma på skogsgården!

Nu är jag framme i Åstorp, har varit det ett tag. Jag körde ner och det gick väldigt bra, väglaget var perfekt. Det ska tydligen bli skitväder här nu i dagarna så det var tur vi körde idag.

När vi kom hit blev vi bjudna på mat och kaffe. Det var inte fel. Jag har fått jättemysigt på mitt rum med en fin bäddsoffa och nya gardiner. Lägger kanske in en bild sedan. Mamma och pappa har köpt nya saker och ändrat om på kontoret. Himla fräscht faktiskt.

Nu ikväll har jag och B varit hos hans pappa, Gördis fick träffa alla sina kompisar och det tyckte hon var kul.

Jag har nyss fått reda på att min farmor skaffat trådlöst internet och läser min blogg. Vilken farmor jag har. HEJ FARMOR!

Imorgon kommer det cirka 25 personer hit, vi ska äta påskmat och fira min pappa. Det ska bli trevligt. Innan dess ska jag förhoppningsvis hitta något kjolaktigt på familia för en inte allt för dyr peng. Och självklart ska jag rida på morgonen, CANT WAIT.

Nu ska vi snart inviga bäddsoffan. Vi hörs kanske imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0