Nu är det gjort

Nu är tentan gjord. Jag satt i ungefär två timmar och hälften av gänget gick före mig. Då undrar ni kanske hur det gick? Jag har ingen aning. Frågorna var formulerad på exakt samma sätt som den tentan vi fått titta på innan, där var några få som inte var de. Men jag tror jag skrev ungefär rätt. Sedan kan man ju undra hur det gick på de övriga. Det vet jag inte. Ingen aning om jag satt ut rätt saker på rätt plats. Jag önskar så mycket att jag blir godkänd!

I vilket fall som helst så är det skönt att den är gjord. Till imorgon klockan 16.00 ska jag ha lämnat in ett referat som jag måste göra idag eftersom jag har föreläsning imorgon.

Det ska bli ganska skönt med helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0