Tentamen.

Jag har lite ångest faktiskt. Har tenta nästa torsdag och det är jättemycket som jag fortfarande inte förstår och kan. Tillbringade nästan två timma rpå biblioteket i förmiddags ihopp om att få lite klarhet i min grammtik dimma. Gick igenom alla ordklasser och skrev ganska mycket. Ska läsa allt jag skrivit sen. Ikväll blir det nog en runda till på biblioteket, måste gå igenom alla satsdelar och sånt. Jag vill verkligen klara tentan direkt. Hade varit super, duper skönt. Ska plugga rejält så jag inte ångrar mig efteråt.

Något som verkligen suger är att vi har en uppgift som ska redovisas på torsdag och ett referat som ska vara inlämnat näta onsdag. Hade varit så skönt att bara kunna koncentrera sig på tentan. Men nejdå, så enkelt ska vi inte ha det.

Så idag ska jag få klart min retorik uppgift + plugga så mycket grammtik jag orkar. Jag och Maya var och anmälde oss till tentan innan. Usch vad nervös jag är. Fy.

Förhoppningsvis hinns en promenad i skogen med idag. Det är underbart väder ute och det vill man inte missa.

Förresten, jag har bytt hårfärg. Trivs jättebra:)

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0