Allkår, lägenhet och lön:)

Igår klockan ett på natten körde jag till Pudas för att hämta B och hans kompisar. Fick en hamburgare av B och det var riktigt gott eftersom jag var mega hungrig.

Skulle egentligen tvätta klockan sex imorse men var så trött så jag struntade i det. Sov ända till tio. Sen vid elva gick jag och B bort till vinbrännbollen. Helt galet mycket folk och många var redan ganska fulla. Jag köpte biljett till fredagsfestivalen och till grisfesten. Tack vare pappa kunde jag köpa båda:) Fick ett bidrag av honom, så himla snällt. Så på fredag ska jag se Adam Tensta och en massa andra live. På lördag är det grisfesten. Och ovan på allt så kommer det upp folk från Åstorp. Så det blir nog trevligt:D Om inte annat så får jag hänga efter Johanna, hon har ju lite erfarenheter kring hur festandet på Campus ska gå till.

Jag och B ska och titta på två lägenheter också som vi har blivit erbjudna. Ska säga upp min lägenhet nu i dagarna. Det blir ett stort steg för oss båda men himla kul. Dessutom kommer båda att bo billigare.

Jag är jätteglad nu för jag fick preis veta att jag kommer få lön på fredag vilket jag inte alls hade räknat med. Så det betyder att jag kan köpa något till mig själv att ha på mig nu när det är Allkår. Wiiiie. Egentligen borde jag nog se om jag hittar någon vettig jacka eller något. Får se vad jag hittar. Sen har jag ganska mycket räkningar som också ska betalas. Inte så jättekul precis.

Nej nu ska jag se om jag kan lista ut när jag bör säga upp lägenheten.

Kommentarer
Postat av: dannjella

ska ni flytta ihop? :D

2008-05-21 @ 21:08:52
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja det ska vi:P

2008-05-22 @ 10:30:41
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0