Disk, sjön och plugg.

Idag väckte B mig vid nio, då gick vi upp och åt frukost. Vid tio följde jag och Hjördis B till skolan. Nu ska jag diska lite och sen ska jag gå runt sjön. Men Hjördis får bli hemma. Går inte att gå i rask takt när hon är med för hon vill bara stanna och lukta överallt.

När jag kommer hem ska jag göra en övning i språkhistoria. Har fått se ett exempel på en hemtenta och det verkar skitsvårt. Är riktigt nervös. Antagligen kommer jag att få åka upp i augusti och göra ännu en omtenta i grammtik. Och kommer nog få göra omtenta i den senaste kursen också. Då gäller det att plugga jävlar i de (som jag faktiskt gör till varje tenta) så man slipper göra 2 tentor i augusti.

Ikväll ska jag jobba men det gör inget för B börjar ändå jobba på Pudas klockan 20.00 så jag får köra honom dit och hämta honom vid 02.00 när jag slutat. Så jag hade ändå inte haft så mycket att hitta på om jag inte jobbat. Men det blir lite synd om Hjördis som får vara hemma helt själv... Men kan inte göra så mycket åt det.

Nähe disken kallar. Tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0