Grillning med klassen

Idag så vaknade jag klockan 11.00. Usch, tycker inte alls om att jag sover så länge. Jag är som mest effektiv på morgonen och numera sover jag bara bort den tiden. Men jag fick mina 8 timmar inatt så jag har känt mig väldigt utvilad idag iaf. När jag och B hade vaknat körde vi till Ica och handlade lite frukost. Sen åt vi och jag gjorde vid mig.

Klockan 13-15 var jag på föreläsning. Fick reda på att jag kan göra grammatiken som hemtenta istället för att åka upp här i augusti. Det känns JÄTTESKÖNT. När vi hade slutat åkte vi hem till Ivana för att grilla. Var jättemysigt. Träffade Katri för sista gången idag. Imorgon åker hon tillbaks till Finland. Känns sorgligt...

När jag kom hem gick jag och B med Hjördis en lång runda i skogen. Stannade och pratade med de söta kopssorna. Hjördis pussade (slickade) på en kalv. Jättegulligt.

Nu hade vi bestämt att vi skulle till Ica för att köpa lite grönsaker och dipp. När vi kom ut till bilen var batteriet tömt eftersom B glömt ljuset på. Men det kan hända vem som helst. Så han cyklade nyss till Ica (självmant). Han är för söt.

Imorgon ska jag gå upp ttidigt för att gå runt sjön (äter ju jävligt onyttigt ikväll med dipp och allt, jag skäms för min mage) sen ska jag tvätta mellan 12-15. Ska göra så mycket jag bara kan och orkar på hemtentan imorgon. Tänkte försöka få klart den i helgen. Hade inte varit fel...

                                                                                     

Fler bilder finnes på facebook.

Kommentarer
Postat av: dannjella

Det är så sorligt när kurserna slutar :/

2008-05-30 @ 09:44:00
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Johanna

usch ja, jättetråkigt...

2008-05-30 @ 12:13:59
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0