Helt galen helg!

Det har varit en helgalen helg. I fredags var det fredagsfestivalen. På dagen åkte jag och B till stan. Jag shoppade en massa:) Sen gick vi till tufvan-ängen. Där var B med i krockethäfv. Han drack tre öl rätt upp och ner. Helt vild. Men det var kul, hans lag vann. Sen blev det grillning och sånt mys på tufvan-ängen. Vid sju hängde jag med Johanna och gänget till fredagsfestivalen. Såg Petter som var stand in för Adam Tensta som inte kom. Men Petter var riktigt bra och Petter fick igång publiken och alla var på g. Sen blev det lite mellanfest innan det var dags för fredagsfestivalen igen. Synd bara att det var så hemskt kallt.

På lördagen hängde jag med Dan och Johanna till stan. Träffade mamma och pappa där:D De var där för att luncha med några vänner som de var påväg till en herrgård tillsammans med. I stan handlade jag en klänning. Usch fy vad jag har bränt pengar denna helgen... Jaja på kvällen kom Jonte, Matte och Nicke så då var det partraj igen innan det blev allkår. Var ett riktigt bra coverband som spelade. B och många andra lekte i en typ mega leksak som var pumpad med luft. Som typ ett luftslott. Var rätt fräckt. Jag stack hem ganska tidigt på lördagen för att jag frös som fasen.

Igår slappades det en massa.

Helgen har varit helt galen men jättekul! Jag och B har dessutom hunnit med att titta på två lägenheter. Har tackat ja till båda. Så nu måste jag säga upp min.

Har massa att göra nu för fick ut hemtentan i helgen och den var sjukt stor och sjukt svår. Men Maya ska nog hjälpa mig lite eftersom jag inte fattar ett dugg.

Ikväll är det jobb. Precis som på tisdag och onsdag. Jippy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0