Igår var kul!

Igår så blev det ju utgång och förfest på Tufvanängen. Det var jävligt trevligt och roligt. Träffade B på Sivans sen. Flummade runt där ett tag men jag och B bestämde oss ganska så tidigt för att sticka hem. Tog en nachoplate på   vägen. Och utanför så stod Therese och Simon i kö ("känner" Therese eller vet vem det är genom Linda). De bor på tredje våningen precis ovanför B och Dan. Stod och snackade med de ett tag sen gick vi hem till mig och hämtade Hjördis för att sen traska bort till B. När vi gick och la oss så var B mega flummig men det var ganska kul. När Dan och Johanna kom hem så gick vi upp igen och jag drack lite oboy. Då fick B för sig att han skulle klättra på balkongerna för att det var lite liv ovanför oss. Då var det Therese och Simon som satt ute med vänner och grillade korv. Så B hoppade ner igen och han och Dan traskade upp dit för att käka korv. Jag och Johanna gick däremot och la oss.

Nu har jag nyss ätit frukost, vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Börjar jobba klockan 21. Men känns inte så jobbigt idag, mest för att jag vet att jag tjänar bra med pengar idag. Nähe, nu ska jag gå ut i den 25 gradiga värmen!
image141
Kolla vilken pose. Huvudet på snè och allt. Haha,


        

Kommentarer
Postat av: erika

snyggo Johanna :D

2008-05-11 @ 13:43:37
Postat av: Johanna

Haha tack:P

2008-05-12 @ 11:04:49
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0