Ingenting känns längre bra...

Över Valborg var jag hemma i Åstorp för att hjälpa till med Precious som gick treårstestet. Hon skötte sig jättebra och var inte alls stimmig, hon var lugn som en filbunke. Hon fick inte så jättebra poäng för hon var ganska trött och visade inte sin absolut bästa sida. Men jag och mamma var jättenöjda ändå. Det var jättekul att få vara med och hjälpa till.

Jag saknar Åstorp och hästarna. I skogen finns det inte så mycket bekymmer. Och speciellt inte hos hästarna. Jag hade velat vara i Åstorp ett längre tag nu. Här i Växjö är allt jobbigt jag har tenta på tisdag och kamptal på torsdag. Inget av det känns bra och jag tror det blir ett underkänt på tentan. Det ska till ett under för att jag ska lyckas.

Och det där jävla jobbet. Jag ångrar jättemycket att jag tog det. Har haft svårt att sova ett par nätter för att jag tänker på det hela, hela, hela tiden. Känner mig jättekonstig. Blä. Fan också, skulle aldrig ha tagit det. Vad ska jag göra nu... 

Kan någon trolla bort alla bekymmer? Göra mig rik utan jobb och smart så att jag klarar tentan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0