Inte så värst pigg

Jaha igår jobbade jag och tjänade massa pengar. Såhär i efterhand känns det jävligt gött. Ska jobba ikväll också, känns mindre gött. Vaknade halv tio hos B idag. Gick upp och åt frukost och har varit ute med Hjördis. Är fortfarande dödstrött så jag ska ta och ta ner min fina nya hissgardiner och lägga mig i mörkret och vila lite. Det ska bli nice. Sen ska jag göra lite läxa som är skit svår. Fasar inför hemtentan.

I eftermiddag ska jag gå runt sjön. Jag känner mig tjock. Det är nog för att jag är tjock. Så det ska jag i alla fall försöka åtgärda. Önska mig lycka till:P

Fasen, glömde stämpelkortet på jobbet igår så jag hoppas att jag kommer in ikväll. Får väl stå där som en galning och banka på dörren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0