Jobb, skola, pengar och jobb. Thats life.

Igår var mamma och pappa här och hälsade på. Det var jättekul och jag fick jättefina hissgardiner. Mamma hade tagit med sig kanelbullar (som inte var döbakta) som var jättegoda. Jag fick lite mat jag kunde ha i frysen också. Blev jätteglad. Timmarna bara försvann igår och jag blev helt chokad när B sa att klockan var sju efter att mamma och pappa åkt hem igen. Kvällen tillbringade jag i soffan och läste Jenna Jamesons bok. Riktigt bra. Den har jag läst ut nu och rekomenderar den varmt.

Det var skönt att bara göra ingenting igår kväll. Tyvärr är det jobb ikväll och imorgon kväll. Men jag tjänar ju riktigt bra med pengar och med tanke på hur min ekonomiska situation ser ut borde jag inte ha mage att klaga. Jag är bara trött och lite orolig för att jag inte ska orka skolan samtidigt. Jag borde nog sova lite mer än vad jag gör för jag går bara runt och är halvtrött om dagarna.

Antagligen är det snart dags för omtenta och inlämning av hemtenta. Jag vill vara fräsch och ha alla mina kunskaper lagrade då. Hoppas jag fixar det. Den 9:e juni ska hemtentan lämnas in. Sen är det dags för ett efterlängtat sommarlov. Jag väntar fortfarande på att få besked på mitt sommarjobb. Det känns som jag inte kommer få det, vem hör av sig några veckor innan liksom? Men det finns en tjej som säger att jag inte ska ge upp än. Men jag måste söka något annat nu i sista sekund. Men sommarjobb växer ju inte på träd precis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0