Lägger tonåren bakom mig...

Den 15:e juni blir jag 20år och slutar därmed att vara tonåring. Jag kommer ihåg när jag fyllade 13 och trodde att jag skulle bli en jobbig tonåring över natten. Riktigt så blev det aldrig. Men jag har haft det superbra som tonåring. Jag har provat allt som man ska göra som tonåring, jag har gjort stora tabbar, blivit kär ett par gånger och fått hjärtat krossat ett par gånger, haft fyllor som man aldrig igen vill återuppleva, fått nya vänner och misst många vänner men framför allt har jag utvecklats enormt som människa.

Jag vet inte riktigt vad som väntar mig som tjugoåring. Jag kommer antagligen göra fler misstag och förhoppningsvis lära mig av de.

Jag vet inte om jag ska ha någon fest när jag fyllar 20. Men jag tror inte det. Har inte varit hemma på ett halvår och har ingen direkt kontakt med någon där hemma så det känns bara konstigt att ordna fest också kommer det kanske knappt några. Haha. Nej det får bli med släkten. Brukar ändå sluta med fest när man är med de...

Nu ska jag snart nanna. Och sen inatt ska jag hämta B...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0