Mum and dad:)

Nu har jag nyss duschat. Om en timme är mamma och pappa här. Wiie:) Trevligt. Sen blir det grillning senare. Mums.

Igår jobbade jag ju. Vi var två stycken som skulle städa maskiner så jag gick ner när jag var klar med min. Fick hjälpa till att packa bröd. Det var iallafall roligare än att städa men man blev väldigt trött i rygg och armar. Tänk de som står så dag ut och dag in i flera år. Usch jag vågar knappt gnälla.

Fick träffa en annan förman inatt. Han hette Mezmed.

Mezmed: Kommer du från skåne?
Jag: Ja, jag kommer typ ifrån Helsingborg.
Mezmed: Jaha, jag har bott i Åstorp.
Jag: Allvar?! Det gör jag annars också men jag brukar säga Helsningborg för ingen vet var Åstorp är.

Så det blev lite Åstorp-snack. Mezmed var riktigt trevlig och rolig:)

Iallafall så ordnade jag så det blev bullar imorse. Det var mumsigt.

Nu ska jag fixa frillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0