Önskelista

När jag fyllar år så önskar jag mig som sagt Elizabeth Ardens ansiktskräm. Den är verkligen överst på önskelistan. Jag önskar mig lite böcker också som jag kan läsa i sommar. Här är de jag helst vill ha:

Snabba cash: hatet, drivet jaktet. Skriven av Jens Lapidus.
image142                                                                                                                                                              
.                                                           

Aldrig fucka upp. Skriven av Jens Lapidus (uppföljare till Snabba cash)  
image143


Den som dödar draken. Skriven av Leif G. W. Persson. (kommer ut 27/5).
image144

Nu ska jag bläddra i H&M:s katalog och önska jag var rik. Det mesta av mina pengar går till kurslitteratur känns det som. Har varit tvungen att köpa två nya böcker för jag hittade inga begagnade:( Jag längtar tills jag får lön för det jag jobbat...


Kommentarer
Postat av: erika

Jag har läst Snabba Cash och den är grymt bra! Får hoppas någon ger dej den ;)

2008-05-12 @ 20:12:43
Postat av: Johanna

Ja jag har förstått att den ska vara bra. Haha annars får jag väl köpa den själv:P

2008-05-13 @ 10:01:28
URL: http://jhs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0