Plugg och hästar

Igår var jag och B på bio. Vi såg 21. Den var jättebra så se den.

Idag vaknade vi 11.00. Vad har hänt?! Fast jag har iofs sovit jättedåligt den senaste veckan. Idag har jag bara gjort en sak: pluggat. Vissa saker har klarnat men jag tror att det kommer skita sig ganska rejält på tisdag. Får väl se.

Klockan 18.00 blir det grillning hos B. Sen måste jag plugga ikväll igen. Önskar verkligen att jag blir godkänd.

image134image135image136

Såhär såg Precious ut när hon var hemkommen. Svettig och alla flätorna på sne. Så här såg flätorna ut innan vi åkte:
image137

Vi var och hälsade på Migge också. Jag längtar tills han blir stor pojke så man kan rida på honom. Han är världens sötaste och snällaste. Jag tror han kommer bli en perfekt flickhäst, en riktig kompis liksom:)
image138
image139

Han är ganska så lik sin syster. Men jag tycker han är lite sötare. Man vill bara puss ihjäl honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0