Sitta inne när det är sol ute...

Idag gick jag och B upp klockan 8.00. Tog med oss Hjördis på en promenad runt sjön. Var jätteskönt väder, jobbigt att jag har skoskav bara som vanligt. Vid elva åt vi frukost. Sen sov B i min säng fram till halv två. Under den tiden började jag tvätta och gjorde klart uppgift 3 på min hemtenta. Bara 5 uppgifter kvar, fy bubblan. Så jobbigt att sitta inne framför datorn när det är sol ute. Riktigt tråkigt. Jag älskar att sola och brukar vara neger men så blek som jag är nu har jag aldrig varit. Tråkigt. Men skolan kan man inte rymma ifrån. Kan visserlige sitta ute men bströmmen tar slut fort på den bärbara...

Nu på eftermiddagen har jag vilat en timme i solen tillsammans med B och Hjördis. Sen gick vi ut med Hjördis vid slottet. Nu ska vi faktiskt glo film. Har inget annat att göra. Man blir inte brun av att vara ute i solen såhär dags heller:(

Sen ska vi grilla kyckling, mums...
Imorgon blir det pyssel med hemtenta igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0