Sitta ute när det är sol ute:)

Idag hade jag ställt klockan på 8.00 men somnade om igen och gick upp vid 9.00. Nu har jag svarat på b frågan på uppgift tre i min hemtenta. Jag och Hjördis ska snart traska bort till B, lägga oss på slottsängen och steka:) Där ska jag läsa om namn och ortnamn så jag kan svara på några frågor till på hemtentan idag.

Läste på Erikas hemsida att hon skulle tväla idag. Jag är så avis. Det bästa med sommaren är hästar och tävlingar. Men nu är det inte lång tid kvar till jag ska hem och rida. Oj vad jag saknar det...


Jag och mina älsklingar!

Kommentarer
Postat av: emmelie

Norfolk? :)

2008-06-12 @ 02:55:21
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0