Stress...

10.40 så vaknade jag av att mobilen ringde. Det var hyresbostäder som sa att jag fick välja vilken lägenhet jag ville. Så jag och B valde den som vi tyckte var finast (såklart). Sen blev det lite panik eftersom jag skulle träffa Maya klockan 12.00. Så jag sprang hem med Hjördis och duschade snabbt som tusan för att möta Maya. Träffade henne och tog en liten baguette till frukost eftersom jag inte hann äta hemma. Gick igenom hemtentan lite snabbt och Maya gav lite tips. Jag hoppas att jag kommer klara den. Sjukt svår och sjukt stor. Suck...

Sen hade jag föreläsning mellan 13.00 - 15.00. Träffade B vid pressbyrån efter föreläsningen och gick till hyresbostäder för att skriva på vårt hyreskontrakt. Den 1/8 kan vi flytta in. Gött. Efter det traskade vi till Ica. Jag köpte ett sånt stort brev så att jag äntligen kan skicka min försenade morsdag-present till mamma. Köpte även en liten köttbit som ska grillas snart.

Har varit med B och Hjördis i skogen, mysigt. Är så varmt och soligt ute. Nu ska jag titta lite på min hemtenta och se om jag till och med kan börja skriva på den.

Jobb klockan 21... Jag dör så mycket jag har att göra.

FÖRRESTEN! De ringde från sommarjobbet jag sökt igår (efter att jag ringt dit två gånger och tjatat på samma dag). Så frågade de om jag kunde komma på intervju på onsdag. Men jag ska jobba natten då så det passade inte så bra. Han skulle ringa i början på nästa vecka så får vi se om det blir någon bättre tid. Vill så gärna ha det jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0