Välkommen fredag

Igår så hade jag mitt kamptal. Som jag för övrigt slängde ihop dagen innan, jag hade dessutom ingen motivation till att hålla det där talet. Men jag fick i alla fall ett C. Med tanke på hur lite jag ansträngt mig är jag nöjd.

Jag var hemma hos B vid 17.00 slappade där en timme och vid 18.00 träffade vi en familj vid slottet som ska köpa hund av Dorrit. De fick titta och klappa på Hjördis en massa. Sen blev det grillade burgare hos B. Riktigt gott. Och igår var vi på CityGross så idag eller imorgon ska jag baka bullar. B håller på hemma hos sig för fulla muggar.

Idag var jag på föreläsning mellan 10-11.30, det var en ganska så intressant föreläsning. Sen harjag bara legat i solen hos B till nu. Jag vill vara mega brun NU.

Nu ska jag duscha sen ska vi grilla kyckling hos B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0