Vardagen är tillbaks.

Jaha igår var jag ju och jobbade. Gjorde ALLTING själv för första gången. Men det gick bra. Fick väldigt bråttom på slutet bara så jag hoppas att jag inte glömde något.

Idag vaknade jag av att B väckte mig vid halv tio. Då åt vi frukost ihop (så mysigt för de har ändrat om och tagit ner ett köksbord) sen traskade jag ut med Hjördis. Har läst Metro också där stod om två kungsboaormar som de hittade i sthlm igår. Visserligen berättade Johanna det för mig redan igår fast jag trodde inte riktigt på henne:P Men det gör jag nu. Fan va äckligt. Usch.

Nej nu ska jag läsa lite, har ny kurs idag i språkförändring. Hoppas den är kul.

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0