Böcker, ett ständigt problem.

Ja ingen har väl undgått att Obama kommer att tillträda som Usa:S president i januari. Det tycker jag är bra minsann.

Har haft föreläsning idag, läraren drog över 20 minuter. 15 minuters paus på 3 timmar är väldigt lite. För lite. Hjärnan går trögt i slutet på seminariet. Det är svårt att koncentrera sig så länge. Men i vilket fall som helst så gillar jag romantiken. Så sjukt läskiga saker som händer. Jag kan rekommendera alla att läsa Sandmannen av Hoffman. Väldigt spännande och intressant. Den tar typ en timme att läsa så den är inte så farligt lång heller.

Annars har jag suttit och försökt köpa böcker på internet i en timme nu. Jävla skit. Funkar inte. Jag vet inte om det är mitt internet som är knas eller om det är bokias hemsida som strular. Skulle köpa Frankenstein som vi ska ha läst ut till nästa onsdag. Det är en rejäl och tjock roman så jag får lite panik över att inte ha den i handen ännu. Får kanske försöka ta mig till stan imorgon och se om den finns ngn stans. Tror det knappt. Vill dessutom köpa Litteaturens historia i världen. Min favorit bok. Sen fanns på bokia för 298 kronor, den kostar typ 500 annars så det var billbigt. Och jag hade lätt köpt de båda idag om det inte strular. Arh så irriterande. Jaja, jag får väl prova lite senare.

Nu ska jag läsa Litteraturens historia i Sverige. Den boken har jag ju faktiskt. Förresten, ingen av er som har en övergiven Franktenstein?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0