Chicago-Dan!

När klockan blivit halv fem så kom Johanna hit. Hon åkte med mig och B för att köpa blommor till Dan. Sen blev det lite mat på stan. Åt Casalinga, väldigt gott som vanligt. Kände mig till och med lite nervös. Har aldlrig varit på musikal och så jag var väldigt spänd, och sen var jag ju spänd på hur det skulle gå för Dan också.

När klockan var sex så var vi på plats och showen började. Vilken succè. Det var grymt bra show och alla sjöng jättebra. Det var lättklädda tjejer och det var sex och mord. Dan var med mycket mer än jag hade väntat mig och man såg honom ofta. Tyvärr vågade jag inte fota under showen för det stod att det var förbjudet men jag har några suddiga bilder från slutet.

Jag har ju inte så mycket att jämföra med när det gäller musikaler men det här var ju enastående. Det blev aldrig tråkigt. Det blev mycket skratt. Och skådespelarna var helt otroliga.

När det var slut gick vi och kramade Dan som verkade vara ganska nöjd och uppspelt. Med all rätt:)

Nu tycker jag att alla ska ta sig till Växjö för att se Chicago. Det är lätt värt det.


Chicago-Dan in action. Andra från vänster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0