En kväll med poesi och öl.

Poesikvällen igår var mysig. Det var lite svårt att fatta om det var något tema eller så. Men det fanns i alla fall en dikt jag fastnade för så jag var tvungen att köpa skivan som endast kostade 50:-. Annars var det trevligt att snacka skit och dricka lite öl. Höll förresten på att missa bussen till stan, fick springa nästan hela vägen hemmifrån till bussen. Malin ringde till och med och frågade vart jag tog vägen. Då var jag på väg och hade 3 minuter på mig. Jag hann i alla fall. Var väldigt varm när jag kom till bussen. Och klackar är inte det bästa att springa i.

Inatt drömde jag att jag var på Kosta med mamma och syrran och vi hittade INGENTING. Vilken mardröm.

Klockan tio har jag föreläsning. Så nu ska jag göra vid mig. Ikväll är det muskel- Wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0