En torsdag.

Nu ska jag traska till bibblan. Ska läsa lite innan skolan börjar vilket den gör 10.15. Sen efter lunch ska jag en sväng till stan. Tänk vad jag hade kunnat händla kläder om jag hade jobbat nu. Men ja det går ju inte. Lite kanske jag kan handla får väl se. Men skola först. Kanske blir fika med Frida i eftermiddag om jag hinner. Hoppas de.  
Så här ser jag ut. Det är så jobbigt att välja kläder på morgonen. Alla på campus är klädda som om det vore modevisning varje dag. Hur har de råd? De jobbar kanske. Eller så äter de inget? Jaja, snart Kosta och jag har sparat pengar för att jag ska kunna handla där. Wihoooo.

Förresten, tänkt vad alla julklappar kommer kosta. Uuuuh. Hade glömt bort det lite. Och jag måste ha pengar till Lofsdalen och Åre. Hur ska det gå? Inga julklappar kanske? Haha, joooo. Det ska nog gå att fixa:)


Kommentarer
Postat av: Frida

Du har ju alltid snygga kläder! :) avis

2008-11-06 @ 09:52:02
Postat av: Johanna

Haha eller inte. Och bara för det shoppade jag för alldeles för mkt pengar idag:(

2008-11-06 @ 16:13:16
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0