Fortfarande lite segt...

Idag sov jag till halv nio. Ångrar det nu, får alltid ont i huvudet när jag sover för länge. B får ont i huvudet när han sover för lite. Bs föreläsning var inställd så jag hängde med honom till Media Markt, han köpte nya World of Warcraft som kom ut i natt. Nu tar det nog ett tag innan jag ser honom igen. Men jag är iofs på väg in i en tentaperiod så jag är ju inte så värst rolig jag heller. Gick iaf in i en annan affär och köpte ett par joggingbyxor för en billig peng eftersom mina andra är riktigt slitna och noppiga. Tyget är extremt tunt på vissa ställen.

Imorse läste jag ut Gogols Näsan, den handlar om en man som vaknar en dag utan näsa och om hur han försöker få tillbaka sin näsa. Liiiiite konstig, men ryssar överlag är kanske lite märkliga?

Nu ska jag läsa lite Stagnelius.

Har bokat air muskel ikväll. Hoppas benen pallar, jag blir rastlös av att inte göra något. Speciellt nu när vi inte haft föreläsning i veckan. Har dessutom alla böcker jag behöver hemma så därför har det inte blivit av att jag gått till bibblan.

I övermorgon får jag träffa min familj:)

Kommentarer
Postat av: Frida

verkar vara värsta intressanta boken ju,om näsan :)

2008-11-13 @ 15:14:11
Postat av: Johanna

Du anara inte...

2008-11-13 @ 16:02:36
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0