Gjort av med pengar...

Idag har jag shoppat. Ganska mycket för ganska mycket pengar. Det här köpte jag:
2 par jeans (Tiger och Lee)
1 långkofta som påminner om en klänning (Koola Anna)
1 tjock tröja (Nike)
ett par trosor (Björn borg)
ett linne (kommer inte ihåg märket)

Sen köpte jag 4 julklappar och lite övriga presenter. Det fanns jättemycket fina märken och fina saker. Jeansen kostade mellan 300-500. Fast det fanns ju dyrare också. B köpte en kostym, skjorta och två par jeans. Det var verkligen jättekul att äntligen få komma dit och jag behövde jeans och lite tröjor med långa armar. Vi var där från 9-16.30. Jag är helt slut nu. Helt kaputt. Och en aning fattigare. Men jag har vetat att jag skulle lägga pengar där sedan i somras så det känns inte så farligt faktiskt. Skönt att lite julklappar blev handlade också.

Nu ska jag fortsätta kolla på Idol, om jag inte somnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0