Inlämning idag= lite ont i magen.

Idag är det vitt på marken och solen skiner. Det är mysigt. Känner mig inte lika dyster längre, men jag har fortfarande panik. Klockan 24.00 ska hemtentan vara inlämnad. Jag kommer inte sitta så länge med den eftersom min hjärna inte fungerar på kvällen/natten. Det är därför jag är på bibblan så tidigt som möjligt, det är då jag presterar som bäst. Jag kommer hinna bli färdig (alltid något) men om jag är helt ute och cyklar i mina svar vet jag inte. Känns så ibland.

Om en halvtimme ska jag gå hem och äta, pausa, vila gå ut med hunden. Sen är det nya tag. Mellan 14 och 15 ska jag vara här igen. Frida också:) Inför förra tentan satt jag ganska mycket med henne så hon betyder kanske tur? Bäst att träffa henne när jag kör sista rycket tror jag. Haha. Hon fick dessutom VG på sin tenta så jag hoppas att de där dragen kan smitta av sig lite på mig.

Helt ärligt vet jag inte riktigt hur det går. Ju mer man läser ju svårare blir det. Jag gör hela tiden mitt bästa och önskar att jag kunde göra lite till. Det ska bli skönt när den är inlämnad. Mindre jobbigt är det att vänta i 2.3 veckor innan man får veta hur det gått. Usch. Jaja, tillbaka till böckerna.

Kommentarer
Postat av: Frida

haha jag tycker mest det känns som jag distraherar dig och klagar på hur trött jag är :p

(men idag är det iallafall SOL!!!)

det kommer säkert gå bra med tentan så som du lägger ner tid på den!

2008-11-21 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0