Min farmor:)

Idag hade jag fått ett brev. Det var ganska märkligt för igår så tänkte jag att det var väldigt längesen jag och B fick post. Typ sedan sist räkningarna kom. Jag såg direkt på handstilen att det var från farmor. I brevet låg en lapp där det stod att hon varit i en affär och hittat en sak som hon tyckte skulle passa mig när jag var ute med Hjördis i mörker.

Är den inte söt? Jag har länge sagt till B att jag måste sätta på mig reflex. Fick en plast reflex av länstrafiken i kronoberg men den här är ju så himla mycket sötare. Kommer jag med glädje att använda. Tack Farmor!

Efter att jag haft föreläsning körde jag till stan. Det är ju en viss dag på söndag som inte får glömmas bort. Mer än det ska jag inte avslöja. Haha. Sen kunde jag inte låta bli att handla till mig själv. Jag har börjat tycka att jag är duktig som inte handlar dyra kläder och skor längre (vilket det inte finns ngn chans i världen att göra med min ekonomi för tillfället ändå) men problemet är att jag nu istället köper många billiga saker = DYRT. Eller nej inte dyrt, men inte billigt heller. Lite mittemellan. Detta handlade jag till mig själv:

hm 150:-

indiska 129:-

Åhlens 70:- för båda

Märker ni så seriöst jag tar bloggen när jag tom tar bilder på vad jag handlat. Det är nog bara för att jag inte kan gå modevisning för mamma. Visserligen har B fått se när jag visat allt och gett några fina kommentarer. Men när man går modevisning för mamma får man mer utförliga kommentarer som jaa, den skulle passa perfekt till dina mörka jeans eller det blir snyggt till din kjol. Visserligen kan man inte visa alla sina inköp för sin mamma hela livet, eller? Jag tror minsann min mamma brukar berätta för sin mamma när hon köpt ngt. Kanske inte just kläder men gardiner eller ngt till huset. Tror jag? Jaja.

Nu har jag lagt alldeles för mkt tid på shopping och blogg= FY JOHANNA. Nu ska jag plugga. Det behövs verkligen. Nästa fredag kommer tentan, jag och Frida ska ha tentaångest tillsammans. Inget jag längtar efter direkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0