Ny vecka...

Igår när Dan och Johanna kom hit började vi med att spela Presidentrövhål. Jag vägrade vara med sista rundan eftersom att alla skrattade åt mig. Har typ spelat det två gånger i mitt liv. Det var jobbigt att bli så hårt kritiserad;) Nej men spel överhuvudtaget är inte min grej. Blir bara förbannad när jag inte fattar och förlorar.

Sen började sanningens ögonblick. Men den människan vi skulle titta på var inte med. Blev lite my name is earl också. Vi fick i alla fall i oss lite chips och godis.

Nu på förmiddagen har jag suttit två timmar på bibblan och pluggat med Frida. Men jag måste sätta fart och plugga här hemma nu på eftermiddagen. Har väääääldigt mycket att göra. Som vanligt.

Ikväll är det muskel. Det ska bli gött.

På fredag åker vi äntligen till Kosta outlet. Har längtat sen Johanna nämnde Kosta första gången. Hoppas nu bara att jag hittar en massa saker. Det vill jag verkligen. Min brorsa fyllar år på fredag också. Men han får sin present i efterskott:)

På söndag är det första advent. Tiden går sjukt fort. Då blir det julskyltning, fler som är sugna?

Kommentarer
Postat av: Frida

Julskyltning it is!!

2008-11-24 @ 16:10:11
Postat av: Johanna

Yes, gott snack:D

2008-11-24 @ 19:52:20
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0