Out of my hands.

Nu har jag mejlat in tentan. Jag har gjort mitt allra bästa och håller tummarna för att jag ska få ett godkänt. Det känns jobbigt att behöva gå och vänta i ett par veckor innan man får veta om det är dags för omtenta eller inte. Usch.

Idag har jag suttit sammanlagt 9 timmar med bara hemtentan så jag är ganska trött nu. Blir väl se finalen på idol, gå ut med hunden och sen nanna. Hoppas jag kan sova bättre än jag gjort de senaste nätterna. Tentan kills me.

På bibblan sa Frida att hon skulle stänga av mobilen för hennes mamma kanske skulle ringa och Frida är ju seriös som inte babblar i luren när hon pluggar:) Jag sa till Frida att min inte ringt på ett tag och det nog var för hon visste att jag är helt insnöad på min tenta.

När jag kom hem sa B:
Din mamma har ringt. Jag fick inte säga ngt för hon ville inte störa dig när du håller på med din hemtenta.

Lite läskigt sammanträffande. Jag känner min mamma och hon känner mig (eftersom hon vet hur stirrig och nervig jag blir av sånt här som hemtenta).

Kommentarer
Postat av: Frida

haha :) min mamma ringde faktiskt oxå när jag kom hem.. :p

2008-11-22 @ 07:43:27
Postat av: Johanna

Haha ganska komiskt och läskigt:P

2008-11-22 @ 13:10:36
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0