Plugg...

Igår kom Dan och Johanna hit och vi åt god pizza som vi själva gjorde. Riktigt smarrigt. Sen blev det film och godis. Vi såg Walle, den var söt och kul.

Nu på förmiddagen har jag suttit på bibblan med Johanna och Frida. Blev inte så mkt gjort. Får läsa här hemma, har mkt att stå i som vanligt.

Igår sa mamma att jag skulle kolla vad boxhyran här låg på och nu blev jag hel sugen på att ta upp en häst här. Men jag vet inte om jag har tid. Jag har ju grymt mkt att plugga och tycker det är stressigt och mkt att tänka på nu, hur skulle det då bli med en häst liksom? Jag vet ju exakt hur det är att ha häst och jag vill verkligen inte göra ngt halvdant. Det känns som att jag inte skulle ha tid eller ork som det ser ut nu. Fast fan vad sugen jag är. Arh. Jobbigt. De hade väldigt konstiga regler på det stallet som jag kollade upp. Roligt att behöva mocka till hästar på ridskola och sånt? Det precis sånt jag inte hinner med. Suck... Jaja. Sugen är jag men vad hjälper det.

Måste plugga, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0