Slappesöndag is the shit.

Om en och en halvtimme kommer Dan och Johanna hit. Vi ska spela lite spel och sen titta på sanningens ögonblick. Spännande. Har nyss ätit, jag lagade adventsgryta. Vet inte varför den heter så, smakar inte advent direkt. Men det var väldigt gott.

Trots lite bakisfeeling har vi tvättat idag. Alltid ngt. Jag gick dessutom till bibblan med värsta ruffset och jogging brallor. Alla i bibblan är alltid uppklädda och fina och jag brukar försöka se anträffbar ut när jag går dit men idag var jag inte ens i närheten. Jag hade inte ens borstat tänderna. Det har jag fortfarande inte, ganska illa...

Nähe nu ska vi gå ut med hunden sen blir det Willys. Måste ha lite snacks till tv-tittandet ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mmmm va smaskigt med snacks!!

härliga bilder ;P

ses snart!puss.

2008-11-23 @ 19:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0