Gårdagen i bilder.

Igår så var det bestämt att det skulle bli förfest hos Johanna och Dan sedan utgång. Så jag och B gjorde ett försök till att få partyutseende och partyfeeling. Det såg ut ungefär såhär:

Detta är Bs sätt att få in riktig festkänslan. Woho!

Jag var på strålande humör!

Hade en dålig hår- och ansiktsdag. Hur jag än fotade så blev det inte bättre. Kanske för att det inte var bättre heller?

På förfesten glömde jag bort min dåliga ansikts och hårdag när jag fick träffa alla puddingar. Frida var sugen på något sött. Och ja, Johanna var faktiskt så trött som hon ser ut att vara på bilden (dagen innan kunde hon inte ens ta av sig skorna pga fylla).

Här börjar B komma igång ordentligt...

Han tog med sig en isbit...

Frida äter godis. Igen.

När Frida tagit första steget och tagit en godisbit var inte Johanna långt efter. B verkar tycka att det är riktigt mycket drag!

Chicago-Dan, Tanja och Henke kom också. Här diskuteras varför man bloggar och vem det är man bloggar för. Eftersom Chicago-Dan hade så bestämda åsikter så kanske han själv har en liten Chicago-blogg? Han verkar ju själv vilja vara lite offentlig så som han spexar med sitt namn;)

B lyssnar på...

Här har vi några som vill vara med i bloggen i alla fall.

Tanja och Henke:)

Johanna är bra på att se söt ut.

Detta hade varit en perfekt bild om Dan inte fulat sig.

Utgång och dans:D

Vi var på Frida och Magnus som fan igår. Alla skäms nog lite över det idag. Men jag fick lite bildbevis i alla fall.

Anledningen till att jag la upp de där fjortis bilderna i början är för att jag också vill vara med lite. På de bilderna som blev tagna hos Johanna och Dan ser jag hemskt ut på grund av min ansikts och hårdag. Jag har typ dubbelhaka på 2/5 bilder. På de andra tre posar jag med Frida och vi är helt blå/lila i munnen av vinet. Ser ut som från en skräckfilm. Så därför är inte de bilderna med.

Det var en rolig kväll igår. Vi åkte hem vid två, sen blev det staoil och lite burgare/korv med bröd. Vi var tvugna att gå ut med Hjördis när vi kom hem. Sen somna vi gott. Vaknade vid tio imorse när mamma skickade fina bilder på Migge. Sen somnade vi om och gick upp tolv. Tänk att Hjördis lätt sover till tolv utan att bry sig om att gå ut. Helt ohundigt ju...

Kommentarer
Postat av: Frida

jag är glad att det inte blev fler bilder än så..jag MÅSTE fixa nya kläder OCH ny frilla till nästa gång!!

2008-11-23 @ 16:32:16
Postat av: Johanna

Haha du det måste verkligen jag med!

2008-11-23 @ 16:37:39
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0