En grå dag.

Sitter här i soffan med Hjördis brevid mig. Har läst alla sidor i Epikanalys men kommer knappt ihåg vad jag läst. Det kändes ganska rörigt. Kanske klarnar på föreläsningen imorgon. Det går där emot bättre i svindlande höjder lite svårt att hålla koll på vem som är vem bara men det fixar sig nog. Den känns ganska så bra än så länge.

Har på tv 4 där Malou har intervjuat Doris Lessing. Vilken tant alltså! 90 år gammal och pigg som fasen. Borde verkligen läsa någon av hennes böcker. Hon har ju skrivit 50 stycken så det kan bli svårt att välja... Hon verkar minst sagt väldigt speciell.


Vid lunch ska jag till Tufvan för att köpa gästleg till Jenny som kommer nästa helg.


I eftermiddag ska vi nog och handla eftersom kylskåpet är helt tomt.


Igår kväll fick jag ett erbjudande från Malin och Fedja i min klass om att följa med till Deluxe på poesikväll idag. Eftersom jag läser litteraturvetenskap och aldrig har varit på något sådan så kan jag ju inte tacka nej till det. Så mellan 19-22 ska jag lyssna på poesi och jag tror det kan bli ganska mysigt.

I övermorgon är det Kosta. Whaaa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0