Vintern har kommit.

Det visade sig att Johanna har samma lärare som jag i kreativt och kritiskt skrivande. Lite lustigt.

Igår kväll började jag använda min vinterjacka och då slog det mig varför har jag gått och frusit i flera veckor? Jag kunde ju bara tagit vinterjackan. Lite senare pratade jag med pappa som precis börjar använda långkallingar. Så det är väl något som ligger i generna. Vintern ska frysas in, så är det.

Har suttit och läst i Epikanalys nu på eftermiddagen och kvällen och i det inledande kapitlet hade de som exempel en bok som var som ett reportage där Kvidinge Hed är med. Haha. Det pratades dessutom om Pia Kristoffersson, de flesta som håller på med hästar vet vem hon är. Lite komiskt. Härligt att läsa lite om hemmatrakterna. Inte för att det var det som boken handlade om men ja.

Nu ska jag läsa lite till innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0