Bara jag som pluggar en fredag?

Idag var jag på biblioteket och det kändes som om jag var där helt själv. En fredag ligger väl de flesta och sover tills de blivit eftermiddag om de kan. Men jag var på biblioteket klockan åtta och pysslade med hemtentan. Det var riktigt tyst och lugnt. Skönt, fick gjort en hel del.

Nu har jag varit ute med Hjördis, träffade Johanna också. På tal om henne så var ju hon och Dan här igår och kollade film. Det var väldigt trevligt och mysigt:) Träffar ju inte de lika ofta nu längre, bodde nästan tillsammans innan. Men nu är vi mera särbos:P

Jag och B har varit på Ica maxi. Handlade lite mat som B håller på att tillaga. Mums. Och jag handlade hårfärg. Oj oj oj, hur ska det gå. Hmm. Hoppas det blir bra. Annars dör jag... Får väl se.

Ikväll kommer Frida hit. Vi ska baka äppelkaka och titta på Idol. Ska bli nice!

*Förresten, min farmor fyllar år idag. Grattis farmor, vet att du läser:)

Kommentarer
Postat av: dannjella

så det slutade med att du och B och johhanna och Dan flyttade ihop fast åt vart ett håll? haha.. så kul..

2008-10-10 @ 15:36:03
URL: http://vjykort.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha ja precis så är det:D

2008-10-10 @ 16:26:54
URL: http://jhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0