Färdig?

Jag skulle kunna sitta och ändra och redigera hela dagen. Till sist har jag väl tagit bort allt som var bra och korrekt och ersatt det med en massa ordbajs. Risken finns.

Är inne på 4:e timmen nu utan paus. Hjärnan börjar bli seg. Alla frågor är besvarade i alla fall och vissa korrigeringar har gjorts. Källförteckningen är på sin plats precis som alla citat. Då är bara frågan, är mina svar korrekta? Jag har förstås skrivit det som jag tror är rätt. Bara att förstå frågorna är ju en stor uppgift. Jaja, det finns vissa saker som jag är osäker på och inte vet om jag ska ändra. Det är nu det hade varit bra att känna någon som läst litteraturvetenskap som kunde varit mitt bollplank. Men jag får försöka klara mig själv. Det blir lite tråkigt och enformigt att bolla med sig själv bara, känns som man får samma reaktioner och svar. Tjoho.

Åtta timmar kvar till inlämning. Nedräkning har börjat. Ska jag ändra något eller inte? Det är det som är frågan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0