Idag är jag glad!

Ja för jag klarade min hemtenta! Så himla skönt, helt plötsligt känns inte huvudet lika tungt, lättare att andas och framför allt lättare att tänka. Hade föreläsning idag mellan 9-12 och då hade de andra träffat Åsa och fått reda på resultatet från sina hemtentor. Så jag sprang till Åsas kontor typ tre gånger för att jag verkligen ville få veta. Men nej ingen Åsa där inte. När jag var på väg hem tänkte jag att jag skulle skicka ett mejl till henne för att få reda på resultatet. Fast då var där en överraskning i brevlådan, hon hade skickat hem hemtentan. Och där stod det så fint att jag fått godkänt. Wiho.

Nu ska jag vila från böckerna en timme. Sen ska jag börja skriva på ett grupparbete som ska vara inlämnat på fredag (fyra sidor) och ska dessutom läsa en massa böcker tills fredag. Jag har med andra ord att göra.

Pratade med mamma innan, varje gång vi pratar kommer jag på att jag saknar hästarna som fan. Usch, det är jobbigt. Ingen som är sugen på att betala boxplats, mat, hovslagare, träningar och eventuell veterinär till mig så jag kan ha häst här uppe? Plus i kanten för den som dessutom kan trycka in ett par extra timmar på dygnet så att jag hinner med att rida också.

Jaja man kan inte få allt och måste alltid göra val. Inte alls kul. Men när jag är färdig i skolan är meningen att jag ska ha råd att betala Flisan och kunna rida hur mycket jag vill. Längtar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0